Visuaalinen ilme, joka kiteyttää brändisi ytimen ja tekee siitä erottuvan.
Brändi-ilmeellä leikkimään
Brändi-ilmeellä tarkoitetaan yrityksen visuaalista puolta - se miltä viestit ja markkinointi näyttää arvonsa asiakkaan silmiin. Yrityksen käytäntöä ja toimintaa ei tarvitse selittää romaanin tavoin, koska visuaalinen ilme selittää puolestaan jo vähintään puolet.
Nykymaailmassa potentiaaliset asiakaskunnat arvostavat yrityksen läpinäkyvyyttä ja erottuvuutta. Siksi leikitelläänkin visuaalisella ilmeellä niin, että yritys erottuu edukseen muista kilpailijoista. Puhutaan nyt sitten hupsusta tai vakavemmasta brändistä - kaikilla on oma uniikki ilmeensä yrittämisessä.
Visuaalinen kokonaisuus
Brändi-ilmettä on paras lähteä hakemaan visuaalisen kokonaisuuden kautta. Tarkkaan suunniteltu ilme kuvien kera auttaa yritystä näkymään markkinoilla omalla tavallaan ja helpottaa samalla yrittäjän työtä, koska suurin työ on jo tehty!
Jokaiseen brändäyspakettiin kuuluu brändi-ilme, joka koostuu kustomoidusti suunnitellusta logopaketista, väripaletista sekä typografiasta.
Logot
Logo on yksi ensimmäisimpiä ensivaikutelman rakentajia, kun puhutaan yrityksen brändistä. Brändille kustomoidulla logolla erotutaan kilpailijoista ja toimii kulmakivenä markkinoinnissa.
Studiossa logot pysyvät simppeleinä. Yrityksen nimi ja se, mitä se tekee ja millaista vaikutelmaa halutaan antaa ulospäin, ovat merkittävässä asemassa. Logossa yhdistetään sointuva fontti sekä selkeä grafiikka.
Väripaletti
Nimenomaan visuaalisen brändäyksen toinen tärkeä tekijä on väripaletti. Pelkällä mustavalkoisella kikkailulla ei tässä maailmassa erotuta, vaan rohkea värivalinta on ainoastaan yrityksen eduksi.
Rohkeiden värien sekä neutraalien sävyjen yhdistelmä pitää kokonaisuuden rauhallisena, mutta myös mielenkiintoisena. Yksikin osuva väri jää verkkokalvoille mieleen ja yhdessä logon ja typografian kanssa, visuaalinen viestisi on melkein valmis.
Typografia
Typografialla tarkoitetaan erilaisten fonttien yhdistämistä ja niiden käyttäytymistä. Jokainen fontti antaa tietynlaisen mielikuvan, kun taas erinäisten fonttien yhdistelmä tekee kokonaisuuden. Väärin yhdistetyt fontit puolestaan ovat katastrofi, jota tullaan väistelemään luodin tavoin.
Brändille suunnattu typografia kruunaa markkinointiviestit ja yhdistää logon lailla eri alustat samaan yritykseen.
Hinnasto
Brändi-ilme, jolla pääset alkuun kaikessa yritykseesi liittyvässä toiminnassa. Pohjapaketilla on hyvä jatkaa kehittämään brändiään mihin suuntaan vain.
Nopea aikataulu ja nopeat tulokset.
Pienyrityksille ja aloittaville brändeille, jotka tarvitsevat selkeän visuaalisen pohjan.
- Logo (1 versio, musta/valkoinen + värillinen)
- Väripaletti (3–6 väriä)
- Typografia (3 suositeltua fonttia)
- Ohjeistus brändin käyttöön (PDF)
Brändistä tehdään ilmiö muiden joukossa ja pakettiin kuuluu laajennettu brändin visualisointi.
Paketissa keskitytään yrityksen viestiin ja markkinointiin, jonka pohjalta visuaalinen ilme lähdetään luomaan.
Kasvaville yrityksille, jotka haluavat visuaalisesti tunnistettavan ja helposti käytettävän brändi-ilmeen eri kanavissa.
- Kaikki ILME-paketista
- Laajempi logopaketti (2-3 versiota)
- Graafinen ilme (kuvioinnit, tekstuurit, taustat)
- Somepohjat
- Mahdolliset graafit, kuvitukset ja ikonit
- Käyttöohjeet some- ja markkinointimateriaaleille
Ikoninen brändi rakentuu visuaalisesta kokonaisuudesta, joka näkyy nettisivuja ja sosiaalista mediaa myöten samana. Nettisivujen suunnittelu ja toteutus kaikessa helppoudessaan - jopa tekstin tuotto.
Yrityksille, jotka haluavat ammattimaisen brändin ja verkkosivut ilman, että heidän tarvitsee hankkia erikseen web-suunnittelijaa.
- Kaikki ILMIÖ-paketista
- Verkkosivujen suunnittelu (1–5 sivua)
- Verkkosivujen toteutus
- Käyttöohjeet verkkosivujen päivittämiseen
- SEO-perusteet ja tekninen optimointi