Brändi-ilme

Visuaalinen ilme, joka kiteyttää brändisi ytimen ja tekee siitä erottuvan.

Brändi-ilmeellä leikkimään

Brändi-ilmeellä tarkoitetaan yrityksen visuaalista puolta - se miltä viestit ja markkinointi näyttää arvonsa asiakkaan silmiin. Yrityksen käytäntöä ja toimintaa ei tarvitse selittää romaanin tavoin, koska visuaalinen ilme selittää puolestaan jo vähintään puolet.

Nykymaailmassa potentiaaliset asiakaskunnat arvostavat yrityksen läpinäkyvyyttä ja erottuvuutta. Siksi leikitelläänkin visuaalisella ilmeellä niin, että yritys erottuu edukseen muista kilpailijoista. Puhutaan nyt sitten hupsusta tai vakavemmasta brändistä - kaikilla on oma uniikki ilmeensä yrittämisessä.

Visuaalinen kokonaisuus

Brändi-ilmettä on paras lähteä hakemaan visuaalisen kokonaisuuden kautta. Tarkkaan suunniteltu ilme kuvien kera auttaa yritystä näkymään markkinoilla omalla tavallaan ja helpottaa samalla yrittäjän työtä, koska suurin työ on jo tehty!

Jokaiseen brändäyspakettiin kuuluu brändi-ilme, joka koostuu kustomoidusti suunnitellusta logopaketista, väripaletista sekä typografiasta.

Logot

Logo on yksi ensimmäisimpiä ensivaikutelman rakentajia, kun puhutaan yrityksen brändistä. Brändille kustomoidulla logolla erotutaan kilpailijoista ja toimii kulmakivenä markkinoinnissa.

Studiossa logot pysyvät simppeleinä. Yrityksen nimi ja se, mitä se tekee ja millaista vaikutelmaa halutaan antaa ulospäin, ovat merkittävässä asemassa. Logossa yhdistetään sointuva fontti sekä selkeä grafiikka.

Väripaletti

Nimenomaan visuaalisen brändäyksen toinen tärkeä tekijä on väripaletti. Pelkällä mustavalkoisella kikkailulla ei tässä maailmassa erotuta, vaan rohkea värivalinta on ainoastaan yrityksen eduksi.

Rohkeiden värien sekä neutraalien sävyjen yhdistelmä pitää kokonaisuuden rauhallisena, mutta myös mielenkiintoisena. Yksikin osuva väri jää verkkokalvoille mieleen ja yhdessä logon ja typografian kanssa, visuaalinen viestisi on melkein valmis.

Typografia

Typografialla tarkoitetaan erilaisten fonttien yhdistämistä ja niiden käyttäytymistä. Jokainen fontti antaa tietynlaisen mielikuvan, kun taas erinäisten fonttien yhdistelmä tekee kokonaisuuden. Väärin yhdistetyt fontit puolestaan ovat katastrofi, jota tullaan väistelemään luodin tavoin.

Brändille suunnattu typografia kruunaa markkinointiviestit ja yhdistää logon lailla eri alustat samaan yritykseen.

Hinnasto

Ilme
500 + alv

Brändi-ilme, jolla pääset alkuun kaikessa yritykseesi liittyvässä toiminnassa. Pohjapaketilla on hyvä jatkaa kehittämään brändiään mihin suuntaan vain.

Nopea aikataulu ja nopeat tulokset.

Pienyrityksille ja aloittaville brändeille, jotka tarvitsevat selkeän visuaalisen pohjan.

Pakettiin sisältyy:
  • Logo (1 versio, musta/valkoinen + värillinen)
  • Väripaletti (3–6 väriä)
  • Typografia (3 suositeltua fonttia)
  • Ohjeistus brändin käyttöön (PDF)
Ilmiö
2 000 + alv

Brändistä tehdään ilmiö muiden joukossa ja pakettiin kuuluu laajennettu brändin visualisointi.

Paketissa keskitytään yrityksen viestiin ja markkinointiin, jonka pohjalta visuaalinen ilme lähdetään luomaan.

Kasvaville yrityksille, jotka haluavat visuaalisesti tunnistettavan ja helposti käytettävän brändi-ilmeen eri kanavissa.

Pakettiin sisältyy:
  • Kaikki ILME-paketista
  • Laajempi logopaketti (2-3 versiota)
  • Graafinen ilme (kuvioinnit, tekstuurit, taustat)
  • Somepohjat
  • Mahdolliset graafit, kuvitukset ja ikonit
  • Käyttöohjeet some- ja markkinointimateriaaleille
Ikoni
5 000 + alv

Ikoninen brändi rakentuu visuaalisesta kokonaisuudesta, joka näkyy nettisivuja ja sosiaalista mediaa myöten samana. Nettisivujen suunnittelu ja toteutus kaikessa helppoudessaan - jopa tekstin tuotto.

Yrityksille, jotka haluavat ammattimaisen brändin ja verkkosivut ilman, että heidän tarvitsee hankkia erikseen web-suunnittelijaa.

Pakettiin sisältyy:
  • Kaikki ILMIÖ-paketista
  • Verkkosivujen suunnittelu (1–5 sivua)
  • Verkkosivujen toteutus
  • Käyttöohjeet verkkosivujen päivittämiseen
  • SEO-perusteet ja tekninen optimointi
Upean visuaalisen kokonaisuuden tueksi jokaiseen brändäykseen suositellaan lisäksi kuvapankkia

Asiakkaiden suusta

Meidän yrityksellä on käynyt paljon erilaisia kuvaajia, mutta Emma on ensimmäinen, joka oikeasti ymmärtää lasin materiaalina. Hän haluaa tehdä itse kuvaustilanteessa parasta jälkeä, jottei käsittelytyö paisu valtavaksi.
Essi Lasilinkiltä
Haastattelu oli ammattimaisen rento, käytiin kaikki asiat läpi millä Emma sai kiinni toiveistani ja löysi juuri ne oikeat jutut.
Anna-Riikka Le Petit Bakerystä
Haastattelu oli todella mukava tilanne, ilman paineita ja Emma osasi hyvin vetää naruista ja päästä niihin ajatuksiin mitkä oli brändini muutoksesta.
Patricia Umamilta
Suosittelen ehdottomasti kuvapankkia! Miten ihanaa ja kätevää on, kun käytössä on kuvia mitä voi käyttää melkein rajattomasti. Yritysilme pysyy yhtenäisenä ja tunnistettavana, laatu on sama ja kuvat “venyy” moneen juttuun.
Anna-Riikka Le Petit Bakerystä
En voi uskoa, että meistä tuli tollanen kuva. Oikeesti sun kanssa oli kyllä niiiiin helppo olla kameran edessä!
Oona
Siis minä en kestä enää miten upeita kuvia! Emma oot ihan uskomaton taiteilija <3
Petra Rauhalahden Kartanolta
Kiitos vielä tuhannesti Emma, oli meille epälinssiludeillekkin “eheyttävä kokemus” saada noin hyviä kuvia ja niin kivoissa rennoissa merkeissä!
Hanna
Siis näistä kuvista tuli NIIIIIIIN hyviä! Kyllähän tässä melkein tippa oli linssissä. Sun kanssa oli ihan ä-lyt-tö-män helppo olla kuvattavana, kun jotenkin henkilökemiat meni kivasti yhteen ja neuvoit kovin luonnollisesti olemaan kuvissa!
Sara